.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمايشگاه فروش بهاره درساري برپا مي‌شود
نمايشگاه فروش بهاره درساري برپا مي‌شود

رئيس مجمع امور صنفي شهرستان ساري گفت: در روزهاي پاياني سال، نمايشگاه بزرگ فروش بهاره به منظور عرضه مستقيم كالا در شهرستان ساري داير مي‌شود.

ميرصالح صالح نيا در گفتگو با خبرنگار شمال نيوز افزود: با توجه به نزديك شدن سال نو و انجام خريد‌هاي نوروزي، نمايشگاه بهاره با هدف دسترسي آسان شهروندان به كالاها، تنظيم بازار و كنترل و جلوگيري از افزايش قيمت‌ها برپا مي‌شود.

وي ادامه داد: در اين نمايشگاه كالاهايي نظير آجيل و خشكبار، پوشاك، كيف و كفش، مواد پروتئيني، شير يارانه‌اي، مرغ، برنج، روغن نباتي، ميوه و شيريني با نظارت
واحد بازرسي مجمع امور صنفي و اداره بازرگاني شهرستان ساري عرضه مي‌شود.

رئيس مجمع امور صنفي شهرستان ساري با بيان اينكه كالاهاي عرضه شده در نمايشگاه فروش بهاره با تخفيف 15 تا 20 درصدي است، تصريح كرد: اين نمايشگاه به مدت 10 روز از تاریخ 14 الی 24 اسفند و بیش از 200 غرفه از واحدهاي توليدي، پخش و خرده فروشان از استان و خارج از استان در محل مركز نمايشگاهي وفائيان كيلومتر 7 جاده ساری , نكا برگزار مي‌شود.

صالح نيا از نظارت و بازرسي به صورت ويژه در برگزاري اين نمايشگاه خبر داد و خاطرنشان كرد: در برگزاري نمايشگاه و ايام عيد، نظارت ويژه‌اي به منظور كنترل قيمت‌ها و ممانعت از سوء استفاده‌هاي احتمالي ، از طرف واحد بازرسي و نظارت اصناف اجرا شده و با متخلفان برخورد مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.